23 Ağustos 2013 Cuma

Knight Online Para Kasma Yolları 2014 (Koxpsuz)

aklindaki.blogspot.com
Öncelikle Merhabalar,
 Arkadaşlar 7 senelik bir oyuncuyum ve size knight onlinede para nasıl kasılır anlatacağım. Tabi ki para kasmanın bir çok yolu vardır. Ben sadece kendi kasma yöntemlerimi anlatacağım. Emin olun bu yöntemlerle günde en aşşa 1 gb kasacaksınız. Anlatmaya başlıyorum.(Bütün anlatımlar bana ait hiç bir şekilde alıntı değil)



Koxpsuz Para Kasmanın Yolları:

+8 Alıp Satarak: Öncelikle arkadaşlar bu yöntemde fazla bir miktar para bulunması gerekmiyor elinizde. 10m ile yeterlidir.(Servera göre değişebilir) Folk village ye gidiyoruz ve bankanın önüne alıcı pazarı kuruyoruz. Ve öncelikle anvilin oraya gidip en aşşa ne kadara +8 yakmalıkları satıyorlar bakmanız iyi olur. Mesela en aşşa 1.5m den satıyorlar. Biz napıyoruz 500 k dan anvilin oraya alıcı kuruyoruz. Örneğin paranız yoksa bir pazar alıp gidip satabilirsiniz ama elinizde 50 m kadar para varsa paranızın sonuna kadar alıp satmak her zaman karlıdır hemen hesaplayalım.
Elinizde bulunan para miktarı 50m  50000/500=100 tane +8 alabilirsiniz. Bunu satarken 100x1500=150.000k yani 150m para eder. Bakın şuan hesapladığım en aşşa fiyattır. Yani normalde +8 yakmalığın fiyatı en aşşa 2 m dir. Yani ortalama elinize 1 gb ile 1.5 gb arası para geçer.
  Bu yol her zaman kazandırır. Ama sabır işidir. Bazen toplu satıcılar olur. Mesela ben öyle yapardım 10 sayfa alırdım 2 gün pazara bırakır satardım. Adam diyelim 600 k dan satıyor diyelim. Biz aradaki 100 k ya bakmıyoruz alıyoruz. Çünkü vakit nakittir. Sonuç da tane başından değil toplu satışdan kar ediceksiniz yani bunu da düşünün. Alıp satmak yerine sadece satmak her zaman kazandırır.

+7 Paper Basarak: Arkadaşlar bu olay kazandırmaz demicem çünkü bu işi yapabilenler çok iyi para kasıyor. Gidiyoruz npc mizden mage ve priest(satılan en çok +7 paperler bunlardır. Ama isteğe göre de basabilirsiniz. Mesela bir warrior sizden undy set istiyor basıp ona satabilirsiniz.) Ben günde ortalama 3 sayfa +7 basıyordum yani 24x3=72 tane.
   Normal de en düşük 2 m den satılır ama şuan sunucu birleşmesinden dolayı bir artış gözlemledim. Mesela en aşşa 4 m den satıyorlar ama biz ortasını bulalım.
   72x3=216m eder bunun 20 m si low classla ve kıyafetlere gitse elimizde 196 m para kalır. Ama bu günde kastığınız para olmayabilir. Yani demek istediğim şu mesela siz basmıssınızdır 3 sayfa ama alan olmayabilir. Ama her zaman kazandırır.

+7 Full Plate Basarak(fp): Arkadaşlar bu iş zamanında bana çok kazandırdı. İnşallah size de kazandırır. Öncelikle folk villagedeki görevcinin oraya alıcı pazarı kuruyoruz. Piyasada kimse yoksa kimse almıyorsa siz ortalama 1 m ile 500 k arası alın. Fpleri aldınız +7 e bastığınızda 10 m ile 15 m arası satıcaksınız. Şöle diyelim bu iş için gine 50m lazım olsun 30 adet fp aldınız ve hesaplayalım (Fp'nin fiyatını ortalama olarak aldım 750k)
   30x750=23m ediyor. Buslara 2 şer middle class sayarsak (Büyük ihtimal +6 da yanan olabilir ama en pahalıdan sayıyorum ki aradaki karı anlayın diye.) 60 tane yani 6m600k.
   Bunlardan 15 i geçse +7 e Hesaplayalım.
15x10=150m Bu bastığımız fplerin getirisi. 23+7=30m Bu da kullandığımız para.
150-30=120m
   Evet arkadaşlar gördüğünüz gibi 120m. Bakın bu en düşük fiyattır. Demek istediğim şu bu rahat 150 m yi bulur. Güzel bir para kasma şekli dimi :)

Pazarcı Olarak Para Kasma Şekli: Arkadaşlar bunu sizin de bildiğiniz gibi piyasadaki ucuz itemleri alıp pahalı ya da orta fiyattan satarak para kasıyoruz. Mesela gidip 1 gb den +1 reb raptor aldınız bunu 130 m den satarak 30m karınız oluyor. Bu iş bana günde 6 gb kazandırdığıda oldu günde 1 gb kazandırdığıda bu yetenek meselesi ve şans da var biraz tabiki :D

Arkadaşlar Bildiklerim Bu Kadar... Bunlar koxpsuz temiz para kasma yöntemleri ama koxplu anlatımıda yapacağım onlarda da güzel para var. Sonuç olarak kazanmanızı isterim. Eğer yardım edebildiysem ne mutlu bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder