23 Eylül 2013 Pazartesi

Dişleri 2 dk İçinde Beyazlatma

Evet arkadaşlar benimde merak ettiğim bir konu. Bunun araştırmasını yapıp elde ettiğim sonucu açıklıyorum.

aklindaki.blogspot.com
Cevizin tam olgun olmadan yeşil kısmı.
Resimde gördüğümüz yeşil kısımlar dişlerimizi anında mükemmel bir beyazlatma gücüne sahip. Nasıl mı ? Arkadaşlar cevizin yeşil kısmını küçük parmağımızın ucu kadar kesiyoruz. Sonra dişimizi fırçalar gibi sürüyoruz. Yalnız dudaklarınıza gelmesin çünkü kıpkırmızı yapar. Bunu erkekler için dedim. Dişinize ortalama 1-2 dakika sürdükten sonra ağzınızı yıkayın aynaya bakın ve dişlerinizin bembeyaz halde göreceksiniz. Bu yöntem diş macunlarında uygulanmamış bu zamana kadar belli ki araştırılmamış. Ben bunu ilk duyduğumda inanmadım ama denedim sonucu görünce dilimi yutucaktım. Diş mineleriniz sarı olsa bile dişleriniz bembeyaz bir görünüş içinde olacaktır. Denemenizi şiddetle tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder