30 Eylül 2014 Salı

Yandex bir vürüstür vürüs olarak yayılmıştır DİKKAT!


Sitenin sahibi olarak yaşadığım durumu biraz araştırmak istedim ve ulaştığım sonuçlar içler acısı.
yandex bir vürüstür. Vürüs olarak yayıldı ve kullanan her kullanıcıyada bu vürüsü yaydı.
Bu yazdımdan dolayı yandex beni (yandex yazarken ufak yazıyorum çünkü önemli bir isim değil başı büyük bir firma değil) mahkeme etsede elimde gerekli resmi kaynakları mahkemeye sunacağımdan emin olsunlar. Evet konumuza gelelim;
yandex browser ara sıra (sık sık) değil her siteye BU SİTE GÜVENİLİR DEĞİL! VÜRÜS BULUNDURUYOR uyarısı vermektedir.
Bu Chrome'den girerseniz eğer bu hatayı almazsınız. Bunu yapmalarının sebebi ise tüm sitelere hit kaybı yaşatmaları ve site yöneticilerini yandex webmaster's yönlendirip kendi araçlarını kullandırmasıdır! Yani şimdi düşünün siz bu siteye film izlemek için giriyorsunuz ve bir bakıyorsunuz ki sitede VÜRÜS VARDIR uyarısı var peki birdaha girer misiniz ? Tabikide hayır. Bu hatayı almamak içinde yandex diyor ki - Sen gel benim siteme benim araçlarımı kullan oradan vürüsü kaldır. (Ortada vürüs yok) Bu yaptığı 1. Şerefsizlik! ve KANUNSUZLUK!
2.
yandex siz facebook'a üye olurken veya bir forum sitesine üye olurken (BU YANDEX BROWSER KULLANANLAR İÇİN GEÇERLİDİR) sizin kayıt olduğunuz mail adreslerini kayıt altına alıyor ve sonucunda reklam yaparak bir gelir elde ediyor. YANDEX, GOOGLE ADSENSE İLE PARA KAZANAN BİR FİRMADIR.GOOGLE'ı KULLANIYOR! neyse diyelim mail adresi o kadar önemli değil. Sizce böylesine kanununsuz iş yapan bir firma siz alışveriş yaparken verdiğiniz kart numaralarını sizce tutuyor mu ? Burası şüpheli işte bana kalırsa bunuda tutuyor kayıt altına alıyor. 1 milyon kayıdı olmuş olsa ve bu 1 milyon kişiden 1TL para kesse ne benim haberim olur nede sizin. ÇÜNKÜ 1TL demi ? her ay yapamaz ama belirli aralıklar ile kesebilir! BUDA YOLSUZLUKTUR!
Peki Bundan Nasıl Kurtulacaz ?
Denetim masasına giderek YANDEX BROWSER uygulamasını kaldırıyoruz ve firefox,chrome,saferi,opera gibi tarayıcalar güvenlidir ve resmii şirketi temsil eder bunları kullanıyoruz.
Demekki neymiiiş ? Yandex kullanmıyormuşuz..
Tekrar edelimmmmmm
YANDEX KULLANMIYORUZ...
30 Dakika önce yadex facebook 'da içinde türkiye'deki tüm sitelere " BU SİTE GÜVENİLİR DEĞİLDİR" uyarısı basıp 5 dakika sonra kaldırdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder